BrandContent marketing

Reklama, internet, pozycjonowanie, grafika.

Bez kategorii

Jak dobrać odpowiednią firmę od pozycjonowania SEO

Wybierz firmę, która nie zepsuje domeny. Pozycjonowanie musi kosztować i wybij sobie z głowy zdobywanie pozycji za 200 zł / msc. to się nie uda a jeśli tak to miej pewność, że pozycjoner użyje nieetycznych metod, które w dłuższej perspektywie czasu doprowadzi do usunięcia Twojej strony z wyszukiwarki. Dowiedz się więcej o metodach pozycjonerów:

SEO – Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie strony to podstawa, jeżeli chcesz zaistnieć w Internecie. Liczba Internautów w Polsce rośnie błyskawicznie. Tylko z wyszukiwarki Google miesięcznie korzysta około 20 mln osób, co stanowi 94% wszystkich internautów.

Działania SEO

Działania SEO dostosowywane są do ograniczeń budżetowych klienta, często zamieniane w formę „produktu” by polepszyć współpracę pomiędzy klientem a agencją.

Działania SEO można podzielić na blackhat i whitehat gdzie blackhat jest to pozycjonowanie niezgodne z wytycznymi Google, które może skutkować banem i usunięciem domeny z wyników wyświetlania w wyszukiwarce aby tego uniknąć wybieraj zawsze whitehat. Dostosowanie rozwiązań whitehat wymaga wstępnych rozmów i negocjacji.

Podział „produktów”, które niezbędne są do kompleksowego działania marketingu internetowego: stworzenie strony zapleczowej (wybór między blogiem, serwisem w zależności od działań jakie klient w późniejszym czasie będzie chciał wykonać):

a) postawienie strony na WordPress (z darmowym szablonem)
b) indywidualny szablon
c) konfiguracja WordPress


Aby dobrze wypozycjonować swoją stronę lub markę należy robić to etycznie w oparciu o zdobywanie artykułów z opisem o pozycjonowanej firmie. Powoli buduje to pozytywny wizerunek napędza ruch do strony docelowej.

Zalecane jest wybranie odpowiedniej firmy, która oferuje metodę whitehat opartą między innymi na stronach zapleczowych i treści merytorycznej, poszukaj u siebie w mieście agencji interaktywnej. Wpisz w wyszukiwarkę Agencja Interaktywna (nazwa Twojego miasta). Jeśli wynajmiesz firmę lokalnie będziesz miał fizyczny kontakt co również jet ważne. Jeśli wybierzesz firmę odległą o 300 km wówczas będziesz zdany tylko na to czy odbiorą telefon czy nie. W przypadku firmy lokalnej możesz zawsze pojechać na miejsce i załatwić potrzebną sprawę.

Ile kosztuje porządne pozycjonowanie?

Płacisz 300 zł / msc. i oczekujesz cudów? To się nie uda, prędzej czy później odczujesz stratę w postaci zbanowania Twojej domeny. Dobre pozycjonowanie kosztuje kilka tysięcy złotych i zazwyczaj od 1500 zł netto w górę i często 3000 zł netto / msc. wzwyż. Na początek możesz zainwestować mniejsze pieniądze w reklamę Adwords (obecnie Google Ads ) ale musisz wiedzieć że dobra kampania Adwords pobiera kilkaset zlotych dziennie dlatego jeśli ustawisz budżet np. 20 zł dziennie wówczas możesz nie otrzymać żadnego zapytania/telefonu/maila z takiej reklamy.

Podsumowując – aby z sukcesem pozycjonować firmę w internecie musisz wydać ponad 1500 zł netto / msc. Nie wierz firmom, które bazują na Twojej niewiedzy i oferują szybki wynik i wysokie pozycje w zamian za małe kwoty ponieważ jest to obarczone bardzo dużym ryzykiem zepsucia domeny. Kiedy zorientujesz się, że coś jest nie tak i pozycja spadła lub strona już nie wyświetla się w przeglądarce wtedy już będzie za późno a firma, która legalnie pozycjonuje zażyczy sobie sporej kwoty za naprawę szkód wyrządzonych przez tanich pozycjonerów.