BrandContent marketing

Reklama, internet, pozycjonowanie, grafika.

Bez kategorii

Księga znaku… konieczność czy przesada?

Bardzo dobrą i profesjonalną praktyką jest oferowanie przez firmy reklamowe do każdego logotypu również produktu zwanego księgą znaku. Księga może być uproszczona lub w formie rozszerzonej. Księga znaku jest to zazwyczaj plik PDF, rzadziej dokument drukowany. Bardziej sensowny zawsze będzie plik PDF z uwagi na to, że jest to plik elektroniczny i można go wysłać do partnera biznesowego np. za pomocą poczty e-mail.

Księga w wersji papierowej przyda się by wygodnie ją przeglądać na kolanach ale będzie ona przydatna bardzo rzadko. Często będziesz wysyłał księgę znaku wraz ze swoim logotypem po to by firma reklamowa czy partner biznesowy wiedział jak ma umieszczać Twoje logo pomiędzy innymi logotypami. Sprawdza się to wówczas gdy Twoja firma jest jednym ze sponsorów danego wydarzenia.

Marketing Strategy Planning Strategy Concept

Zdecydowanie bardziej profesjonalne jest posiadanie księgi znaku jeśli Twoja marka ma być poważnie odbierana przez innych. Na swojej stronie internetowej możesz umieścić do niej link w zakładce dla mediów.