Reklama, internet, pozycjonowanie, grafika.

Animacja

Animacja w reklamie i promocji – 2D i 3D

Animacja to nowoczesny sposób na reklamę i promocję. Istnieją dwa rodzaje animacji, które można wykorzystać w swojej firmie: 2D i 3D. Oba mają swoje zalety, ale ważne jest, aby wiedzieć, który typ będzie działać najlepiej dla Ciebie. . Przyjrzymy się różnicom między animacjami 2D i 3D. Sam zdecyduj, który z nich jest odpowiedni dla Twojej firmy i stwórz swoją reklamę!

Animację 2D znamy bardzo dobrze jeszcze z dzieciństwa z kreskówek. W tym rodzaju animacji postacie są rysowane, a następnie ożywiane za pomocą różnych technik. Ten styl jest najczęściej używany w krótszych formach, takich jak reklamy czy ogłoszenia.

Animacja 3D używa komputerów na każdym kroku, od modelowania postaci aż po efekty świetlne. Dzięki niej Twoje rysunki i pomysły stają się oszałamiającą rzeczywistością! Ten cyfrowy świat może być w każdym rozmiarze i kształcie, jaki tylko można sobie wyobrazić. To sprawia, że tego typu animacje są idealne, gdy chcesz uzyskać interaktywne doświadczenie z publicznością. Nie byłoby ono możliwe przy użyciu tradycyjnych mediów.

Oba rodzaje animacji są bardzo efektywne i bardzo skuteczne. Najlepsze w animacji jest to, że bez względu na to, czego potrzebujesz, masz do wyboru wiele różnych stylów animacji. Aby uzyskać bardziej realistyczne wrażenie, użyj tradycyjnej animacji typu celuloidowego (zwanej też rysowaną ręcznie lub poklatkową). W tym rodzaju sztuki malujesz klatki na arkuszach celuloidu, a następnie przesuwasz je po jednej klatce przed obiektywem aparatu. Sprawia to, że Twój film wygląda tak, jakby był kręcony z udziałem żywych aktorów. Możliwe jest także połączenie innych rodzajów mediów performatywnych, takich jak teatr, taniec, lalkarstwo czy mimika, by stworzyć ruchy postaci.