Reklama, internet, pozycjonowanie, grafika.

Marketing

Skuteczne copy dla Twojego biznesu napędzane możliwościami AI

Chcesz napisać przyciągający post na swój firmowy profil na  Facebooku, ale nie masz pomysłu i przytłacza Cię migający kursor? Twój problem należy już do przeszłości.

Skorzystaj z strony Jarvis.ai i uwolnij się od żmudnego tworzenia opisów, maili i nie tylko. Jarvis, czyli asystent AI zrobi to dla Ciebie.

Conversion.ai stworzy unikalny content według wytycznych

Potrzebujesz przyciągającego uwagę tekstu do zakładki “o nas”? Szukasz odpowiedniego opisu do reklamy Google Ads? A może po prostu szukasz odpowiednich pytań, które by przyciągnęły uwagę użytkowników?

To wszystko, a nawet więcej zrobi dla Ciebie Jarvis. I jest to prostsze niż myślisz. Określ, co ma być zawarte w copy (np. podziękowanie klientowi za zakup), wybierz ton wiadomości (np. profesjonalny), dodaj ewentualne uwagi i gotowe!

Za pomocą kilku kliknięć powstał tekst, nad którym spędziłbyś co najmniej godzinę. Jarvis zostanie Twoim pomocnikiem w pisaniu dłuższych treści – od początku do końca poprowadzi Cię przez ten proces. Pomoże Ci wymyślić nagłówek, który zwróci uwagę odbiorców, wskaże, jakie wątki powinieneś poruszyć, aby copy było atrakcyjne dla czytelnika, a także będzie wsparciem w napisaniu podsumowania.

Jarvis to asystent copy działający w języku angielskim, który pisze treści w ponad 20 językach. Bez względu na to, czy piszesz dla międzynarodowych klientów czy w języku polskim – Jarvis obsługuje najpopularniejsze języki świata.

Przejrzyste komendy – klucz do sukcesu tworzenia treści z pomocą AI

Conversion.ai to serwis, który powstał aby służyć jako wsparcie do pisania kreatywnych treści. Jasne, proste komendy ułatwią mu to zadanie. Nawet jeśli zależy Ci na treści dotyczącej bardzo szczegółowego zagadnienia, staraj się zrobić to z użyciem jak najmniejszej liczby słów.

Krótkie komendy pozwalają na stworzenie lepszego jakościowo copy – dzięki temu Jarvis lepiej zrozumie zadanie. Jest zbudowany w taki sposób, że rozumie ludzkie intencje. Jeśli nie uzyskałeś efektu, jakiego oczekiwałeś, wystarczy, że lekko zmodyfikujesz komendę, a Jarvis się do niej dostosuje.

Copy do wykorzystania na wszystkich portalach

Z pomocą Jarvisa uzyskasz wysokiej jakości tekst, który będzie pasował do każdego portalu w sieci. Dostępne są gotowe szablony pod konkretne kategorie portali, na przykład pod Linkedina czy Instagrama. AI napisze nawet dla Ciebie scenariusz filmiku na YouTube z kategorii HOW TO.

Możesz wybierać spośród ponad 40 szablonów, dzięki czemu Jarvis wpasuje się dokładnie w wydźwięk treści, której potrzebujesz. Dostępna jest także funkcja “Explain It To A Child”, która konwertuje treść na jaśniejszy, łatwiejszy do zrozumienia format.

Z AI nie skończą Ci się pomysły. Jarvis zawsze wygeneruje dla Ciebie outline wpisu lub perswazyjne punkty, które zainspirują Cię do napisania reszty treści. Jest to rozwiązanie sprawdzające się świetnie w momencie, kiedy chcesz stworzyć copy, ale nie masz pomysłu od czego zacząć.

Zalety korzystania z AI do tworzenia treści

AI zdecydowanie usprawnia proces tworzenia treści, w niektórych przypadkach dając niemal natychmiastowy efekt. AI w szybki sposób wykreuje pomysły tematów na bloga czy pytania budujące zaangażowanie obserwatorów – pozwala to na skrócenie czasu poświęcanego na to, żeby napisać content. Dlatego chcąc zaoszczędzić czas oraz zwiększyć wydajność pracy, najlepiej jest postawić na AI.

Korzystając z AI masz pewność, że treść będzie gramatycznie poprawna i nie pojawią się w niej literówki czy błędy językowe. Powstaną one na podstawie Twoich wytycznych. Dodatkowo łatwo możesz dopasować ton treści wpisu. Jarvis pomoże Ci napisać jasną w przekazie, spójną treść.

AI jest sposobem na zmniejszenie kosztów. Nawet korzystając z opcji Pro Unlimited – jako copywriter oszczędzisz czas i dzięki temu zwiększysz liczbę zleceń, a jako właściciel firmy zmniejszysz kwotę wydatków na zlecanie pisania contentu osobom trzecim. No i oczywiście Jarvis nie trafi na blok pisarski – jest w stanie tworzyć treści nieustannie.

Czy narzędzia AI mają jakieś wady?

Nic nie jest idealne, dlatego przed przejściem na copy oparte na AI warto pamiętać o następujących kwestiach.

Copywriting jest mieszanką kreatywności, dobrej znajomości opisywanego produktu i oczywiście dobrej znajomości języka. AI daje treści oparte na tym, co zostało napisane i udostępnione już wcześniej. I choć wygenerowane przez AI treści będą unikatowe, nie będą całkowitą innowacją.

Asystent AI jest narzędziem wspomagającym i usprawniającym pracę, ale nie zastąpi człowieka w pełni. Należy nadzorować jego pracę i być gotowym na ewentualne poprawki wygenerowanych treści. Nie napisze też całego artykułu samodzielnie. Jednak zdecydowanie usprawnia pracę, poczynając od tworzenia chwytliwego nagłówka, poprzez generowanie inspirujących akapitów czy godnego uwagi podsumowania. Krok po kroku poprowadzi Cię przez proces pisania w taki sposób, że stworzysz przyciągający artykuł mniejszym nakładem pracy.

Podsumowanie

Copywriting i content marketing, jak każda dziedzina, może być usprawniony dzięki wprowadzeniu robotów wykonujących pracę szybciej i bardziej efektywnie. I nie ulega wątpliwości, że programy takie jak Jarvis w znaczny sposób mogą pomóc Twojemu biznesowi. Narzędzie pomocnicze AI świetnie się sprawdzi jako pomoc dla copywriterów, ale także dla osób, które chcą samodzielnie pisać treści dla swojego biznesu.

Czy jest to rozwiązanie idealne, w pełni zastępujące człowieka? Nie, ale jego funkcje idealnie sprawdzą się w wspomaganiu tworzenia treści. Przekonaj się, jakie wyjątkowe copy Jarvis napisze specjalnie dla Ciebie.

Sprawdź darmowy 5 dniowy okres próbny – wchodząc przez link https://jarvis.ai/pricing?fpr=blizz